למה חשוב לארגון לצרוך שירותי ניקיון?

בשביל עצמכם, בשביל העובדים שלכם וכמובן, גם עבור הלקוחות שלכם.

שלוש סיבות לפחות כדי לגרום לך להבין שעלייך ליצור רושם טוב מחלל העבודה שלכם ולרצות להפוך אותו לנעים עבורך, עבור אנשי הצוות ועבור אורחיו, הקבועים וגם הזמניים. סביבת עבודה נקייה מזמינה יותר, והופכת את העבודה למהנה ופרודוקטיבית יותר.

משרד צפוף ומבולגן לא רק שלא יגרום לעובדים לבוא לעבודה בחשק אלא גם יוריד את תפוקת העבודה ושביעות רצונם ממקום העבודה. לכן, שווה להשקיע וליצור סביבת עבודה נעימה ומסודרת, בין אם אתם העובד כך שסביבת עבודה נעימה תפיק לכם הנאה רבה, ובין אם אתם המעסיק שמחפש כיצד להגביר את תפוקת העובדים.

העסק שלך – הוא התדמית שלך ויתרה מזאת, הוא הפרנסה שלך.

האם היית רוצה שלעסק שלך יהיה מוניטין גבוה ששמו הולך לפניו? זוהי שאלה רטורית, הרי בנית את העסק שלך במשך זמן רב של עבודה קשה.

המשרד שלך מסמל את שביעות הרצון של הלקוחות והעובדים שלך, וכדי ליצור רושם חיובי עלייך לטפח גם את הנראות והניקיון של משרד העסק שלך. זה מוכח – משרד נקי יוצר אווירה נעימה, הן לעובדי העסק והן עבור האנשים שנכנסים בשעריו.

העסק, המשרד וסביבת העבודה היומיומית שלנו הם המקומות שבהם אנו מבלים את מרבית זמננו, לעתים אף יותר מהבית. אנו חשופים במשך שעות רבות לאנשים שונים – כגון אלו שעובדים איתנו, לקוחות שמגיעים לפגישות ואורחים נוספים. לכן חשוב מאוד להקפיד על ניקיון והיגיינה יומיומית של סביבת העבודה, גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית שכן, מגפת הקורונה הזכירה לנו את חשיבות הניקיון לבריאותנו. שירותי ניקיון מקצועיים שומרים על רמה גבוהה של תנאים סביבתיים בריאים, מטופחים והולמים, על איכות חיים.

אנו בעידן שקד דואגים לספק שירותי ניקיון ואחזקה מהטובים ביותר, בדגש על אמינות, חריצות, מקצועיות, והכי חשוב – עמידה בזמנים.
אנו מתחייבים לשקט הנפשי שלכם למציאת פתרונות, תוך שירות אדיב ואמין. כמו כן, נדאג שסביבת העבודה שלכם תהיה מסודרת ונקייה כדי שאתם תוכלו להמשיך ולעסוק בפעילות הארגון שלכם.

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
לתיאום פגישה או
שיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים
גילי מנהלת תפעול
“החברה מספקת שירותי ניקיון במשרדינו מזה מספר שנים, עובדות הניקיון בה נותנות שירות מקצועי, והחברה עצמה מסודרת ואמינה. שחר והצוות קשובים לצרכי המשרד, ותמיד עושים הכל עם חיוך.” בברכה- תמר המרכז הרב תחומי- גילי מנהלת תפעול.
איילה סספורטס
“בניין 14 קומות ובו 56 דירות בבאר שבע עובד עם חברת האחזקה “עידן שקד” בכלל ועם שחר אוחנה בפרט, מזה כ-5 שנים. הבניין ישן מאוד ומצריך עבודה וטיפולים רבים ואינטנסיביים. ברצוני לציין את היחס המקצועי, הזמינות והיכולת לפתור בעיות שמתרחשות בבניין, לשביעות רצוננו המלאה. שחר מגלה פתיחות רבה, קשוב להערות והארות הדיירים ובעל יכולת רבה בתחומים רבים בניהול הבניין. שחר מתחזק באופן קבוע וזוכה להערכה רבה על אופן ניהול הבניין. וועד הבית שמעוני מעריך מאוד את תרומתו של שחר לרווחת הדיירים לאורך השנים.” בברכה- איילה סספורטס- יו”ר וועד הבית שמעוני 9
דוד צ'פניק- רויטל כהן- רכזת סניף באר שבע
“חברה אמינה, אשר רואה את טובת הלקוח, אדיבים ושירותיים. לכל בעיה מוצאים פתרון!!”
תקשוב סניף נתיבות- לודה יוסופוב. רכזת מש"א
“חברת הניקיון נותנת שירות מקצועי ואמין. החברה שלנו עובדת עם שחר והצוות המסור והמקצועי שלו כבר תקופה ארוכה , בכל בעיה יש תמיד מענה וטיפול מיידי. ממליצה בחום”
בידוד ופיגומים תעשייתיים בע"מ- מרציאנו מוריס- מנכ"ל
“על סמך קשרי עבודה של מספר שנים, אני רוצה לציין לשבח את חברת “עידן שקד פרוייקטים וניהול” החברה ומיצגיה עומדים בלוחות זמנים שביקשנו מתוך התחשבות רבה ורצון טוב. כמו כן, נענים לכל בקשה שלנו והכל במקצועיות רבה, יחסי אנוש מעולים, אכפתיות והבנה לשביעות רצוננו המלאה. אנו נשמח להמשיך ולקבל את שירותי החברה בהווה ובעתיד”
אקטיב- אביב ביטון- קידום מכירות
“בתור אדם שמקבל שירותים מעידן שקד אני מרוצה מאוד, עמידה בזמנים, שירות מעולה, כי לעבוד עם בנאדם כמו שחר. היחס הוא אישי ומפנק, מאחל להם המון ברכה והצלחה”.
כתבות בנושא
נגישות