פרויקטים לניקיון חד פעמי

ניקיון – חלק בלתי נפרד מחיינו!

חשיבותו של הניקיון אינה מוטלת בספק, ולמרות שאנשים רבים חושבים שמדובר בעיקר בעניין של יופי ונראות – ניקיון טומן בחובו הרבה יותר מכך! תושבי מבלים חלק ניכר מהיום שלהם בבית, במשרד, ברכב, ובמקומות נוספים, ואין הם תמיד מודעים להשפעתו של הניקיון על רבדים שונים במהלך היום.

לניקיון ולסדר יתרונות בריאותיים רבים וחשובים. לניקיון וסדר השפעה גדולה על נפש האדם, ניקיון הבית מפחית את נוכחותכם של אלרגנים ומקטין טריגרים להתפתחות אלרגיה, כמובן שניקוי וחיטוי טובים יכולים להפחית כמות חיידקים ולמנוע זיהומים ומניעת מחלות, ואיך לא, ניקיון זה אסתטיקה והרגשה נעימה.

כך שבעצם, יכול להיות שניקיונות עשויים להיות מועילים משחשבנו…

אנו בעידן שקד מעניקים לך מענה למגוון רחב של צורכי הניקיון וביניהם, שירותי ניקיון באופן חד-פעמי. אנו מודעים לצורך העולה לבצע אחת לתקופה ניקיון יסודי, כמו לאחר שיפוץ של הבית, לאחר מעבר של דירה, לאחר אירוח של אנשים רבים בבית, או כאשר הבית לא נוקה כהלכה תקופה ארוכה, ניקיון אחרי עבודת הדברה בבית וכדומה. זה רק חלק קטן מרשימה גדולה שיש לנו להציע. לא משנה איזה מתחם אתם מעוניינים לנקות, באיזו תדירות, ואיזה סוג של שירות אתם מחפשים – פניה לעידן שקד, תספק לכם את המענה שאתם מחפשים.

שירותי ניקיון חד פעמי כוללים בעצם מה שאתם תבחרו. החל מניקיון בסיסי במיוחד ועד לניקיון ספציפי שנחשב מאתגר. כל מקרה או פרויקט אנו הכתובת עבורם – עידן שקד מצוייד בכח אדם נדרש, ציוד, ניסיון, זמינות ואיכות.

לתיאום פגישה או
שיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים
גילי מנהלת תפעול
“החברה מספקת שירותי ניקיון במשרדינו מזה מספר שנים, עובדות הניקיון בה נותנות שירות מקצועי, והחברה עצמה מסודרת ואמינה. שחר והצוות קשובים לצרכי המשרד, ותמיד עושים הכל עם חיוך.” בברכה- תמר המרכז הרב תחומי- גילי מנהלת תפעול.
איילה סספורטס
“בניין 14 קומות ובו 56 דירות בבאר שבע עובד עם חברת האחזקה “עידן שקד” בכלל ועם שחר אוחנה בפרט, מזה כ-5 שנים. הבניין ישן מאוד ומצריך עבודה וטיפולים רבים ואינטנסיביים. ברצוני לציין את היחס המקצועי, הזמינות והיכולת לפתור בעיות שמתרחשות בבניין, לשביעות רצוננו המלאה. שחר מגלה פתיחות רבה, קשוב להערות והארות הדיירים ובעל יכולת רבה בתחומים רבים בניהול הבניין. שחר מתחזק באופן קבוע וזוכה להערכה רבה על אופן ניהול הבניין. וועד הבית שמעוני מעריך מאוד את תרומתו של שחר לרווחת הדיירים לאורך השנים.” בברכה- איילה סספורטס- יו”ר וועד הבית שמעוני 9
דוד צ'פניק- רויטל כהן- רכזת סניף באר שבע
“חברה אמינה, אשר רואה את טובת הלקוח, אדיבים ושירותיים. לכל בעיה מוצאים פתרון!!”
תקשוב סניף נתיבות- לודה יוסופוב. רכזת מש"א
“חברת הניקיון נותנת שירות מקצועי ואמין. החברה שלנו עובדת עם שחר והצוות המסור והמקצועי שלו כבר תקופה ארוכה , בכל בעיה יש תמיד מענה וטיפול מיידי. ממליצה בחום”
בידוד ופיגומים תעשייתיים בע"מ- מרציאנו מוריס- מנכ"ל
“על סמך קשרי עבודה של מספר שנים, אני רוצה לציין לשבח את חברת “עידן שקד פרוייקטים וניהול” החברה ומיצגיה עומדים בלוחות זמנים שביקשנו מתוך התחשבות רבה ורצון טוב. כמו כן, נענים לכל בקשה שלנו והכל במקצועיות רבה, יחסי אנוש מעולים, אכפתיות והבנה לשביעות רצוננו המלאה. אנו נשמח להמשיך ולקבל את שירותי החברה בהווה ובעתיד”
אקטיב- אביב ביטון- קידום מכירות
“בתור אדם שמקבל שירותים מעידן שקד אני מרוצה מאוד, עמידה בזמנים, שירות מעולה, כי לעבוד עם בנאדם כמו שחר. היחס הוא אישי ומפנק, מאחל להם המון ברכה והצלחה”.
שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נגישות