שיפוץ דירות Airbnb

איך עושים כסף מ AIRBNB? הסוד הוא בדירה יפה ומשופצת.

תשפצו, תרוויחו.

על דבר אחד אנו מסכימים: Airbnb חולל מהפכה בשוק התיירות והפך אתכם, מבעל דירה, לסוג של בעל מלון. ההיצע הפך להיות רחב במיוחד, כך שעליכם כבעלי הנכס, להציע משהו מיוחד ואחר. כך תהפכו את הנכס שלכם לדירת Airbnb שתגרום לגולש באתר להתלהב דווקא מהבית שלכם ולרצות אותו.

בכדי שהנכס שלכם יבלוט בין שאר נכסיו המתחרים וימשוך כמה שיותר נופשים, כל מה שצריך הוא להשקיע מחשבה בסגנון העיצוב והאווירה שתרצו לייצר. בקיצור, הכל מתחיל ונגמר בשיפוץ.

ככל שקונספט השיפוץ יהיה מדויק, מהודק ומגובש, כך גם רמת הגימור הסופית תהיה מוצלחת ומושכת.

חשבו על עצמכם כגולש באתר, אדם שנמצא בנופש ירצה לנפוש בחלל אחר ושונה מזה אליו הוא רגיל בבית, הוא מצפה לחוויה מעניינת, חוויה מעוצבת ונעימה.

בדיוק בשביל זה אנו מציעים שירותי שיפוץ לדירות Airbnb, כדי לעזור לך להרוויח טוב יותר מהנכס שלך.

במקרה הזה, כל מה שצריך כדי להינות מרווחיו זה לתת לנו לדאוג לשיפוץ הדירה וכל השאר יבוא לבד – ככל שהדירה יפה ומושכת – כך תקבל ציון גבוה יותר באתרים והביקוש אמור להיות גבוה יותר.

לתיאום פגישה או
שיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים
גילי מנהלת תפעול
“החברה מספקת שירותי ניקיון במשרדינו מזה מספר שנים, עובדות הניקיון בה נותנות שירות מקצועי, והחברה עצמה מסודרת ואמינה. שחר והצוות קשובים לצרכי המשרד, ותמיד עושים הכל עם חיוך.” בברכה- תמר המרכז הרב תחומי- גילי מנהלת תפעול.
איילה סספורטס
“בניין 14 קומות ובו 56 דירות בבאר שבע עובד עם חברת האחזקה “עידן שקד” בכלל ועם שחר אוחנה בפרט, מזה כ-5 שנים. הבניין ישן מאוד ומצריך עבודה וטיפולים רבים ואינטנסיביים. ברצוני לציין את היחס המקצועי, הזמינות והיכולת לפתור בעיות שמתרחשות בבניין, לשביעות רצוננו המלאה. שחר מגלה פתיחות רבה, קשוב להערות והארות הדיירים ובעל יכולת רבה בתחומים רבים בניהול הבניין. שחר מתחזק באופן קבוע וזוכה להערכה רבה על אופן ניהול הבניין. וועד הבית שמעוני מעריך מאוד את תרומתו של שחר לרווחת הדיירים לאורך השנים.” בברכה- איילה סספורטס- יו”ר וועד הבית שמעוני 9
דוד צ'פניק- רויטל כהן- רכזת סניף באר שבע
“חברה אמינה, אשר רואה את טובת הלקוח, אדיבים ושירותיים. לכל בעיה מוצאים פתרון!!”
תקשוב סניף נתיבות- לודה יוסופוב. רכזת מש"א
“חברת הניקיון נותנת שירות מקצועי ואמין. החברה שלנו עובדת עם שחר והצוות המסור והמקצועי שלו כבר תקופה ארוכה , בכל בעיה יש תמיד מענה וטיפול מיידי. ממליצה בחום”
בידוד ופיגומים תעשייתיים בע"מ- מרציאנו מוריס- מנכ"ל
“על סמך קשרי עבודה של מספר שנים, אני רוצה לציין לשבח את חברת “עידן שקד פרוייקטים וניהול” החברה ומיצגיה עומדים בלוחות זמנים שביקשנו מתוך התחשבות רבה ורצון טוב. כמו כן, נענים לכל בקשה שלנו והכל במקצועיות רבה, יחסי אנוש מעולים, אכפתיות והבנה לשביעות רצוננו המלאה. אנו נשמח להמשיך ולקבל את שירותי החברה בהווה ובעתיד”
אקטיב- אביב ביטון- קידום מכירות
“בתור אדם שמקבל שירותים מעידן שקד אני מרוצה מאוד, עמידה בזמנים, שירות מעולה, כי לעבוד עם בנאדם כמו שחר. היחס הוא אישי ומפנק, מאחל להם המון ברכה והצלחה”.
שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נגישות