חברת אחזקה וניקיון

תחזוקת מבנים

תחזוקה שוטפת של בנייני מגורים יכולה להיות מאתגרת מאוד, וכוללת טיפול בכל מערכות הבניין: ניקיון, גינון, תחזוקת מערכות שונות כמו גז, הסקה ומים, מעליות, גנרטורים ועוד. לרוב, הטיפול והתחזוקה השוטפת של הגורמים הללו מוסדרת בחוק ומתבצעת על ידי בעלי מקצוע מוסמכים המחזיקים ברישיון מתאים. 

תחזוקה שוטפת מבטיחה הארכת חיי מערכות הבניין השונות ומסייעת בהפחתת עלויות תיקונים באמצעות איתור תקלות כבר כשהן מתחילות להופיע ובמקרים מסוימים אף לפני הופעתן, מה שמאפשר לבצע טיפולי מנע.

כאשר מספר הדירות והדיירים קטן, לפעמים מתבצעת חלוקת תפקידים עצמאית וניהול משותף של המבנה. הדיירים מגייסים את אנשי המקצוע שידאגו לגינון ולניקיון, יטפלו בתקלות ויבצעו ביקורות שונות. לפעמים מדובר ב”כאב ראש”, אבל עם קצת רצון טוב ושיתוף פעולה – ניתן להתגבר על הקושי. 

בבניינים רבי קומות הניהול והתחזוקה השוטפים מתגלים כמאתגרים ומורכבים הרבה יותר. במקרים כאלה כמעט בלתי אפשרי לטפל בנושא באופן עצמאי. ככל שיש יותר דירות, כך הבלאי הטבעי של הבניין ואתגרי התחזוקה מורכבים יותר, זאת לצד חילוקי דעות רבים יותר בין הדיירים. כאן נדרשת התערבות של גורם מקצועי בשיטת מיקור חוץ – חברת אחזקה שתטפל בכל מערכות הבניין לשביעות רצונם של כל הדיירים, או לפחות רובם.  

אנחנו ב”עידן שקד” מציעים פתרונות אחזקה לבניינים נמוכים וגבוהים, רבי קומות או קטנים ו”משפחתיים”. שירות אחזקת המבנים של “עידן שקד” מספק תחזוקה שוטפת של הבניין על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך. במסגרת השירות אנחנו דואגים לכל ההיבטים התחזוקתיים של הבניין, כולל גינון, תחזוקת מערכת ההסקה, המעליות, ניקיון שוטף, תיקונים שוטפים, איטום הגג וכמובן טיפול בכל תקלה אפשרית שמתעוררת בבניין ושהמקור שלה הוא במרחב המשותף של המבנה.

בין השירותים שאנו מספקים:

  • שירותי ניקיון שוטף מסביב לשעון בכל האזורים הציבוריים.
  • שירותי ניקיון ייעודיים לפי צרכים (פרויקטים).  
  • ניקוי חלונות וחיפויים חיצוניים.
  • תחזוקה וניקוי חצרות, שבילים, דרכי גישה, גדרות ומתקני הפרדה ועוד. 
  • טיפול ותחזוקת המערכות החשמליות: מעליות, שערים חשמליים, מצלמות אבטחה, גנרטורים, גלאי עשן, מערכות לכיבוי אש ועוד.
  • תחזוקה נקודתית: תיקון זגוגיות, איטום, ניקוי מרזבים, איטום, טיפול בצנרת וכדומה.
  • ניהול נכון של תקציב התחזוקה בבנייני משרדים. 
  • בקרה וניהול דוחות התחזוקה והניקיון לצורך מתן מענה לכל גורם, חיצוני או פנימי.
  • גינון בלובי ובשטח הבניין. 
  • תחזוקת מערכות החירום וניהול בדיקות תקופתיות על ידי אנשי מקצוע. 
לתיאום פגישה או
שיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים
גילי מנהלת תפעול
“החברה מספקת שירותי ניקיון במשרדינו מזה מספר שנים, עובדות הניקיון בה נותנות שירות מקצועי, והחברה עצמה מסודרת ואמינה. שחר והצוות קשובים לצרכי המשרד, ותמיד עושים הכל עם חיוך.” בברכה- תמר המרכז הרב תחומי- גילי מנהלת תפעול.
איילה סספורטס
“בניין 14 קומות ובו 56 דירות בבאר שבע עובד עם חברת האחזקה “עידן שקד” בכלל ועם שחר אוחנה בפרט, מזה כ-5 שנים. הבניין ישן מאוד ומצריך עבודה וטיפולים רבים ואינטנסיביים. ברצוני לציין את היחס המקצועי, הזמינות והיכולת לפתור בעיות שמתרחשות בבניין, לשביעות רצוננו המלאה. שחר מגלה פתיחות רבה, קשוב להערות והארות הדיירים ובעל יכולת רבה בתחומים רבים בניהול הבניין. שחר מתחזק באופן קבוע וזוכה להערכה רבה על אופן ניהול הבניין. וועד הבית שמעוני מעריך מאוד את תרומתו של שחר לרווחת הדיירים לאורך השנים.” בברכה- איילה סספורטס- יו”ר וועד הבית שמעוני 9
דוד צ'פניק- רויטל כהן- רכזת סניף באר שבע
“חברה אמינה, אשר רואה את טובת הלקוח, אדיבים ושירותיים. לכל בעיה מוצאים פתרון!!”
תקשוב סניף נתיבות- לודה יוסופוב. רכזת מש"א
“חברת הניקיון נותנת שירות מקצועי ואמין. החברה שלנו עובדת עם שחר והצוות המסור והמקצועי שלו כבר תקופה ארוכה , בכל בעיה יש תמיד מענה וטיפול מיידי. ממליצה בחום”
בידוד ופיגומים תעשייתיים בע"מ- מרציאנו מוריס- מנכ"ל
“על סמך קשרי עבודה של מספר שנים, אני רוצה לציין לשבח את חברת “עידן שקד פרוייקטים וניהול” החברה ומיצגיה עומדים בלוחות זמנים שביקשנו מתוך התחשבות רבה ורצון טוב. כמו כן, נענים לכל בקשה שלנו והכל במקצועיות רבה, יחסי אנוש מעולים, אכפתיות והבנה לשביעות רצוננו המלאה. אנו נשמח להמשיך ולקבל את שירותי החברה בהווה ובעתיד”
אקטיב- אביב ביטון- קידום מכירות
“בתור אדם שמקבל שירותים מעידן שקד אני מרוצה מאוד, עמידה בזמנים, שירות מעולה, כי לעבוד עם בנאדם כמו שחר. היחס הוא אישי ומפנק, מאחל להם המון ברכה והצלחה”.
שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נגישות