איך בוחרים חברת ניקיון חיצונית?

כאשר אתם עובדים בסביבת עבודה, אתם רוצים להיות כמה שיותר פרודוקטיביים. אחד הגורמים המוכחים לשיפור תפקוד, יעילות ועבודה בצורה טובה הינה סביבת עבודה נקייה ונעימה. אדם שנוח לו היכן שהוא נמצא רוב היום יוכל לאפשר לעצמו להתרכז יותר במשימות ובתוכן.

כיצד יוצרים סביבה כזאת? קודם כל, ניקיון המשרד ולכן חשוב מאוד לבחור חברת ניקיון שתיתן תוצאות מעולות למשרדים שלכם.

חברת ניקיון איכותית תבטיח סביבת עבודה נעימה שתהיה הפלטפורמה הטובה ביותר כלפי אנשי הצוות שלכם, מקום נקי מעניק תחושת ביטחון ואפילו בית לעובדים וכמובן, ללקוחות שלכם ולאורחים השונים. יש כיום חברות ניקיון רבות המעניקות שירותי ניקיון למשרדים ועסקים, אך חשוב לבחור חברה מקצועית בעלת ניסיון העונה לצרכים של העסק. השקעה בחברה טובה תהיה השקעה בעצמכם ובעובדים שלכם.

אז איך בוחרים חברת ניקיון חיצונית? הנה לפניכם כמה טיפים חשובים:

ותק החברה- בחרו חברה בעלת ניסיון בתחום אשר תדע להתמודד עם אתגרים בעבודה ולתת מענה המבוסס על מקרי עבר. התנהלות מול חברה בעלת ניסיון והמלצות תקל על ההתעסקות העתידית שלכם עם שירותי הניקיון כאשר יצוצו אתגרים בעתיד.

מקצועיות – וודאו כי מדובר בחברת ניקיון מקצועית, מוכשרת ומורשה על פי חוק להציע את מגוון השירותים שתזדקקו להם.

כוח אדם וכלי ניקיון מתקדמים- חשוב לוודא כי לחברה יש כוח אדם קבוע ומיומן. כמו כן, חשוב לוודא כי לחברה יש ציוד ניקיון מתקדם המאפשר לעובדים שלה לבצע את העבודה בצורה טובה ומהירה.

פיקוח על העובדים- בדקו אם החברה מבצעת פיקוח על העובדים שלה בעת העבודה. בנוסף לכך, במידה והעובדים מגיעים לנקות את המשרד בערב או בבוקר לפני העובדים, בררו אם מנהל חברת הניקיון מכניס אותם ואחראי על הפתיחה או שמא זהו אדם מטעמכם.

זמינות העבודה- חשוב להבין באיזו תדירות אתם זקוקים לניקיון בעסק שלכם, האם אתם מעוניינים בחברה ששולחת עובדים הנמצאים כל היום ומטפלים בסוגיית ניקיון משרדים באופן שוטף או שעובדי הנקיון יגיעו לאחר שעות העבודה וידאגו שהמקום ייראה טוב עבור יום למחרת. לכל משרד יש אופי שונה של עבודה ולכן נדרש טיפול ניקיון שונה וחשוב לברר כי החברה יכולה לספק לכם שירות כזה.

חוות דעת והמלצות – כמו בכל בחירה, מומלץ להתייעץ עם מי ששכרו בעבר חברות ניקיון והם יודעים להמליץ או לא על אותה חברה. כשאתם רוצים לברר את טיבה של חברת הניקיון יש לשאול כמובן על איכות הניקיון, יסודיות, עמידה בזמנים, האם אחראים על ציוד יקר שעלול להיות במשרדים והאם מחזירים את המצב לקדמותו לאחר הניקיון הגדול בשעות הערב.

תנאי העסקה – בדקו שעובדי הניקיון המועסקים תחת אותה החברה מועסקים בכבוד ועפ”י חוק. בנוסף, חשוב שלחברת הניקיון, ובפרט לצוות הניקיון שיגיע לבצע את העבודה, יהיה ביטוח איכותי, שיגן הן בפני תאונות עבודה לצוות ולכלי העבודה – והן בפני נזקים שייגרמו לרכוש שלכם. אם בעת בדיקה קצרה בנושא, תגלו כי עובדי החברה מועסקים בתנאים לא הולמים לתנאי עבודה כלל, זה יגיד לכם הרבה על איכות החברה והאופי הניהולי של ראשי החברה.

תקן איכות – כמו בכל תחום העוסק בניקיון באמצעות חומרים כימיים, יש לוודא כי חברת הניקיון מבצעת שימוש בחומרים בעלי תו תקן ישראלי המאושר לשימוש על סוג הריצוף או הריהוט הקיים אצלכם. חפשו אחר חברות העובדות על פי תקני איכות (ISO לדוגמא), כך תוכלו לדעת כי תהליכי העבודה בחברה מבוקרים על ידי חברה חיצונית, ומבטיחים לכם חווית שירות ושימוש בציוד ניקוי איכותי ומקצועי.

אנו בעידן שקד עומלים על ביצוע סטנדרטים גבוהים לתפעול, ניקיון, אחזקה וניהול מבנים לחברות וארגונים עסקיים בישראל. אנו בעידן שקד מאמינים בניהול מערכת יחסים בעלת ערך ללקוחותינו, בדגש על שירות, אמינות, חריצות ומקצועיות. החברה עובדת תוך שמירה על ערכים אלו, וכן רואה עצמה כמעסיקה הוגנת ומתגמלת בתחום הניקיון לעובדי ועובדות הניקיון העובדים בה.

אנו פועלים ונמשיך לפעול בכל המאמצים על מנת להעניק שירות ללא דופי ללקוחותינו, ומטרה זו היא שמנחה אותנו בפעילותנו. אנו מבטיחים לספק לכם שירות ניקיון, אחזקה וניהול מהטובים שהכרתם כדי שאתם תוכלו להמשיך ולעסוק בעבודתכם נאמנה.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
לתיאום פגישה או
שיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים
גילי מנהלת תפעול
“החברה מספקת שירותי ניקיון במשרדינו מזה מספר שנים, עובדות הניקיון בה נותנות שירות מקצועי, והחברה עצמה מסודרת ואמינה. שחר והצוות קשובים לצרכי המשרד, ותמיד עושים הכל עם חיוך.” בברכה- תמר המרכז הרב תחומי- גילי מנהלת תפעול.
איילה סספורטס
“בניין 14 קומות ובו 56 דירות בבאר שבע עובד עם חברת האחזקה “עידן שקד” בכלל ועם שחר אוחנה בפרט, מזה כ-5 שנים. הבניין ישן מאוד ומצריך עבודה וטיפולים רבים ואינטנסיביים. ברצוני לציין את היחס המקצועי, הזמינות והיכולת לפתור בעיות שמתרחשות בבניין, לשביעות רצוננו המלאה. שחר מגלה פתיחות רבה, קשוב להערות והארות הדיירים ובעל יכולת רבה בתחומים רבים בניהול הבניין. שחר מתחזק באופן קבוע וזוכה להערכה רבה על אופן ניהול הבניין. וועד הבית שמעוני מעריך מאוד את תרומתו של שחר לרווחת הדיירים לאורך השנים.” בברכה- איילה סספורטס- יו”ר וועד הבית שמעוני 9
דוד צ'פניק- רויטל כהן- רכזת סניף באר שבע
“חברה אמינה, אשר רואה את טובת הלקוח, אדיבים ושירותיים. לכל בעיה מוצאים פתרון!!”
תקשוב סניף נתיבות- לודה יוסופוב. רכזת מש"א
“חברת הניקיון נותנת שירות מקצועי ואמין. החברה שלנו עובדת עם שחר והצוות המסור והמקצועי שלו כבר תקופה ארוכה , בכל בעיה יש תמיד מענה וטיפול מיידי. ממליצה בחום”
בידוד ופיגומים תעשייתיים בע"מ- מרציאנו מוריס- מנכ"ל
“על סמך קשרי עבודה של מספר שנים, אני רוצה לציין לשבח את חברת “עידן שקד פרוייקטים וניהול” החברה ומיצגיה עומדים בלוחות זמנים שביקשנו מתוך התחשבות רבה ורצון טוב. כמו כן, נענים לכל בקשה שלנו והכל במקצועיות רבה, יחסי אנוש מעולים, אכפתיות והבנה לשביעות רצוננו המלאה. אנו נשמח להמשיך ולקבל את שירותי החברה בהווה ובעתיד”
אקטיב- אביב ביטון- קידום מכירות
“בתור אדם שמקבל שירותים מעידן שקד אני מרוצה מאוד, עמידה בזמנים, שירות מעולה, כי לעבוד עם בנאדם כמו שחר. היחס הוא אישי ומפנק, מאחל להם המון ברכה והצלחה”.
כתבות בנושא
נגישות