יתרונות חברות הניקיון

מגפת הקורונה הזכירה לנו את חשיבות הניקיון לבריאותנו. עובדי הניקיון התייצבו בכל גזרה בה נדרשה נוכחותם למלחמה בנגיף: בתי חולים, בתי אבות, בתי ספר, משרדי ממשלה ועוד. ניקיון זה לא מותרות, אלא בסיס לחיים בריאים – כך הזכיר לנו הנגיף הקטלני. שירותי ניקיון מקצועיים שומרים על רמה גבוהה של תנאים סביבתיים בריאים, מטופחים והולמים, על איכות חיים. זאת לצד הסטטיסטיקה שמעידה על כך שמשרד נקי ומסודר, עם ריח רענן ואוויר צח, מביא לפרודוקטיביות במשרד העסק ויוצר רושם חיובי ללקוחות שלכם, מה שמגביר את נכונותם לעשות עמכם עסקים.

עד כאן אנו מניחים כי הבנתם דבר חשוב: עליכם לדאוג לניקיון וסדר במשרד שלכם בכל רגע נתון. הנה לכם כמה סיבות חשובות שיגרמו לכם להבין דבר  נוסף – השכרת שירותי ניקיון זו השקעה חיונית לעסק שלכם:

 

שירות קבוע – חברות הניקיון יכולות להציע לכן שירות קבוע, שכן ברשותן יש צוות רב של מנקים, המתמחים בסוג הניקיון שאתם מעוניינים בו. החברה יכולה לספק לכם מנקה מקצועי בהתאם לסוג הניקיון והדרישות שלכם.

ביטוח לעובדים – חברות הניקיון עובדות בצורה מסודרת מבחינה חוקית ואתם יכולים להיות רגועים שהעובדים בביתכם מבוטחים מפני תאונות עבודה ותשלומים נוספים כמו ביטוח לאומי ומעבר לתשלום על שירותי הניקיון אינכם צריכים לשלם דבר.

מקצועיות – לחברת הניקיון יש מכשור מקצועי העוזר לעובדים בעבודת הניקיון שלהם. חברת ניקיון היא חברה המצוידת בכל מה שצריך לצורך ביצוע הניקיון. יש לה גם את הכלים המתאימים וגם את חומרי הניקוי היעילים כך שהניקיון יהיה הרבה יותר איכותי.

אמינות – על חברת ניקיון ניתן לסמוך מבחינת אמינות שכן העובדים חתומים להימנע מכל מיני שיטות הפוגעות ביוקרת החברה. כמו כן ישנן חברות, הדואגות להעסיק אך ורק מנקים אמינים עם תעודת יושר שכן לעיתים יש צורך לנקות משרדים בערב.

עמידה בזמנים – חברת ניקיון מסוגלת לבצע את העבודות בזמן שנקבע גם אם יקרה חלילה משהו והצוות המקורי לא יוכל להופיע. זאת היות והחברה מעסיקה על פי רוב צוות מורחב של כמה וכמה אנשי מקצוע כך שאם אי מי מהצוות לא יוכל להתייצב לעבודה יהיו אנשים אחרים אותם אפשר יהיה לשלוח. כך שבאופן כזה אפשר יהיה להיות רגועים כי העבודה תתבצע בזמן לשביעות רצונם של בני הבית.

 

כפי שהבנתם עד-כה, ניקיון העסק שלכם הוא לא עניין של מה בכך. יש לניקיון העסק השפעה מרובה על הרושם שלו ללקוחות ולעובדיו.

חברת “עידן שקד”, היא חברה מובילה בעולם הניקיון, חברה שקיימת משנת 2014 ובמהלך השנים האחרונות, סיפקה שירותים לאלפי לקוחות מרוצים. אנו מתחייבים בביטחון – אנו נתן לכם להינות מניקיון יסודי ותרגישו כי הגעתם למקום הנכון.

לא רק ניקיון –חברת “עידן שקד” מספקת שירותים נוספים. אנו חברה אחת שמעניקה את השירות האיכותי והטוב ביותר בכל מה שנוגע לתחזוקה, לחשמל, לאינסטלציה וכל השאר וזה יתרון עצום. לא צריך “לשבור את הראש” וטלפון אחד לאיש הקשר והבעיה בדרך להיפטר.

שירות לקוחות שלא הכרתם.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
לתיאום פגישה או
שיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים
גילי מנהלת תפעול
“החברה מספקת שירותי ניקיון במשרדינו מזה מספר שנים, עובדות הניקיון בה נותנות שירות מקצועי, והחברה עצמה מסודרת ואמינה. שחר והצוות קשובים לצרכי המשרד, ותמיד עושים הכל עם חיוך.” בברכה- תמר המרכז הרב תחומי- גילי מנהלת תפעול.
איילה סספורטס
“בניין 14 קומות ובו 56 דירות בבאר שבע עובד עם חברת האחזקה “עידן שקד” בכלל ועם שחר אוחנה בפרט, מזה כ-5 שנים. הבניין ישן מאוד ומצריך עבודה וטיפולים רבים ואינטנסיביים. ברצוני לציין את היחס המקצועי, הזמינות והיכולת לפתור בעיות שמתרחשות בבניין, לשביעות רצוננו המלאה. שחר מגלה פתיחות רבה, קשוב להערות והארות הדיירים ובעל יכולת רבה בתחומים רבים בניהול הבניין. שחר מתחזק באופן קבוע וזוכה להערכה רבה על אופן ניהול הבניין. וועד הבית שמעוני מעריך מאוד את תרומתו של שחר לרווחת הדיירים לאורך השנים.” בברכה- איילה סספורטס- יו”ר וועד הבית שמעוני 9
דוד צ'פניק- רויטל כהן- רכזת סניף באר שבע
“חברה אמינה, אשר רואה את טובת הלקוח, אדיבים ושירותיים. לכל בעיה מוצאים פתרון!!”
תקשוב סניף נתיבות- לודה יוסופוב. רכזת מש"א
“חברת הניקיון נותנת שירות מקצועי ואמין. החברה שלנו עובדת עם שחר והצוות המסור והמקצועי שלו כבר תקופה ארוכה , בכל בעיה יש תמיד מענה וטיפול מיידי. ממליצה בחום”
בידוד ופיגומים תעשייתיים בע"מ- מרציאנו מוריס- מנכ"ל
“על סמך קשרי עבודה של מספר שנים, אני רוצה לציין לשבח את חברת “עידן שקד פרוייקטים וניהול” החברה ומיצגיה עומדים בלוחות זמנים שביקשנו מתוך התחשבות רבה ורצון טוב. כמו כן, נענים לכל בקשה שלנו והכל במקצועיות רבה, יחסי אנוש מעולים, אכפתיות והבנה לשביעות רצוננו המלאה. אנו נשמח להמשיך ולקבל את שירותי החברה בהווה ובעתיד”
אקטיב- אביב ביטון- קידום מכירות
“בתור אדם שמקבל שירותים מעידן שקד אני מרוצה מאוד, עמידה בזמנים, שירות מעולה, כי לעבוד עם בנאדם כמו שחר. היחס הוא אישי ומפנק, מאחל להם המון ברכה והצלחה”.
כתבות בנושא
נגישות